- Hakkımızda
- Yönetim
- İç Kontrol
- 
                    
                        Kalite
                
                    - Birim Kalite Komisyonu
- Birim İç Değerlendirme Raporları
- Birim PUKÖ Temelli Eylem Planları
- Birim PUKÖ Temelli Eylem Planı İzleme (6 Aylık) ve Değerlendirme (Yıllık) Raporları
- Birim İyileştirme Planı
- Birim Danışma Kurulu
- Danışma Kurulu Raporları
- Komisyonlar
- İş Akış Şemaları
- Formlar
- Fakülte Yönetim Kurulu Kararları
- Fakülte Kurulu Kararları
- Anket Raporları
- Yıllık İş Takvimi
- Görev Tanımları
- Mevzuat
- Bartın Üniversitesi Kalite Güvencesi Yönergesi
- Bartın Üniversitesi Kalite Komisyonu Çalışma Usul ve Esasları
- Yükseköğretim Kalite Güvencesi ve Yükseköğretim Kalite Kurulu Yönetmeliği
- Süreç Yönetimi El Kitabı
- Personel Formları
- Öğrenci Formları
 
- Personel
- Akademik Birimler
- Engelsiz Fakülte
- 
                    
                        Öğrenci Rehberi
                
                    - Aday Öğrenci
- Öğrenci Kabulü
- Ders-Öğretim Planı
- Engelli Öğrenci Aday Broşürü
- Ders Muafiyet Talebi
- Office 365 / Wifi Ağı / UBYS Şifresi
- Ders Programları
- Öğrenci Kimlik Kartları Hakkında
- Bağımlılık ile Mücadele
- Sınavlar ile İlgili Bilgiler ve Uyulması Gereken Kurallar
- Akademik Takvim
- E-Kampüs Uygulaması
- Sınav Programları
- Öğretmenlik Uygulaması
- Ders İçerikleri (Bologna Bilgi Paketi)
- Danışmanlar Listesi
- Mezun Bilgi Sistemi
- Diploma sorgulama
- Öğrenci E-Posta
- Uzaktan Eğitim Hakkında
- Study in Turkey
- Burs ve Kredi İşlemleri
- Elektronik Belge Talebi
- Yönetmelik ve Yönergeler
- Uluslararası Öğrenciler
- Sık Sorulan Sorular
- Önceki Öğrenmelerin Tanınması İlişkin Başvuru Süreci
- Verimlilik ve Tassarruf
 
- Değişim Programları
- Sıfır Atık
- Su Verimliliği Seferberliği
- Enerji Verimliliği
- İletişim
- Önemli Bilgiler
- Bize Ulaşın
 
            
             
          
           
             
           
       
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                        